söndag, december 26, 2010

Vinnaren är.....



Maxpoäng var 61



Agneta, Emelie, Petra 61

Strega 60

Åse,Kristina 59

Cilla 57

Anette & Nilla 55

AnnSofie 54

Ingrid 50

Maria & Amy 45

Monica 42

Anette & Izor 18

Fredric 14

Maria W 8

Vivi,Kerstin, Eva 1

3 Vinnare med Max poäng Bra Jobbat.

Det fick bli lottdragning Eftersom alla pojkar i familjen har åkt på magsjuka (Acke ligger och passar husse) fick tjejerna i familjen sköta den


Grattis Emelie Maila mig din adress så kommer ett litet pris på posten

Nu är det väl bara att vänta på en attack av magbacillen . Tobias började igår och idag är det Tobias mamma, Petra,Kalle,Stoffeoch Marcus som är drabbade Bara jag och Albin som klarat oss.. än sålänge

Kram Pia

13 kommentarer:

åse sa...

Usch krya på hela familjen, hoppas du och albin klarar er ! Kram & tack för en super trevlig kalender !

Prickiga Pojkar sa...

grattis emelie !!!

åh nej för magsjukan igen ! krya på er o hoppas det bara är killbaciller för då slipper ni tjejer ;)

Cilla sa...

Grattis Emelie!

Hoppas du och Albin klarar er från skiten! Krya på er alla andra!

Ingrid sa...

Snyft, snyft!!!

Monica sa...

Grattis till Emelie och tack Pia för en kul kalender jag har lärt mig mer om Skåne.

Hoppas ni slipper magsjukan det är 10000 ggr värre än förkylning!

emelie sa...

jag som trodde det var helt kört när jag läste lottodragning, sånt vinner man ju aldrig. så tjoho!!! behöver dock tillägga att niklas varit med och klurat han med. ;) tack för en rolig kalender! :)

Maria & Amy sa...

Jag tror att ni kommer att klara er, hoppas i alla fall, för magsjuka är inte kul!
Grattis Emelie :D

Strega sa...

Å, GRATTIS till Emelie! :)
Det har varit såå roligt att lära sig mer om Skåne!
Och krya på er - det är tur att magbaciller inte förflyttar sig i cyberspace! :)

Kristina Cronwall sa...

Grattis Emelie!!!! Tack Pia för allt som vi har fått lära oss om Skåne. Hoppas att alla kryar på sig, o att resten slipper eländet till magsjuka.

Ingrid sa...

Grattis till Emelie!

Men hade jag verkligen inte ett enda rätt svar?
Jag kollade igår och nu har jag läst och läst på din lista, men jag finns inte med.

Hoppas att du inte ligger däckad i magsjuka!

Kram Ingrid

Pia sa...

Ingrid Jag skäms Förlåt jag ska rätta till det så fort jag kommer hem från jobbet

Anette o Nilla sa...

Grattis Emelie!!
Du hade en rolig och lärorik kalender i år - även om det var lite för svårt vissa dagar. ;)

Usch och fy för magsjuka - inte kul. Hoppas att du och Albin klarar er.

Ingrid sa...

Då missade jag ju inte så hemskt mycket ändå!

Kram och tack!