måndag, december 20, 2010

Årets gran

Hej
Först vill jag tacka för alla fina julkort jag fått :D Ska lägga in dem på hemsidan sen
Bara -9 idag Tasskramp som vanligt på morronturen
I går gjorde jag julköttbullar Små ska de vara så det blir ett jäkla rullande
Petra och Tobias var ute i Skogen och letade gran till både sig själv och oss . Perfekt att ha en svärson som har granar i sin skog . Eftersom snön ligger i lårhöjd så var Kalle och Stoffe buskompisar till Albin under tiden Han hade väl drunknat i snöeländet annars .

Petra skickade ett MMS för godkännande . Den blir nog perfekt Nu ska den bara hitta vägen till Tollarp oxå
Kram Pia

9 kommentarer:

joacim sa...

Låter fantastiskt. Skönt Ni har både gran och julköttbullar nu då, tasskramp kan ni vara utan.

Ha en skön helg!!!

Prickiga Pojkar sa...

jättefin gran :)
ja nu kan det gärna räcka med snö..vi måste skotta garagetaket i dag .hm..

Anette sa...

Supersnygg gran, kommer bli toppen =)
Här håller vi på å drunknar i all snö å inte verkar det finnas nå slut än heller

Cilla sa...

En juuuuulegran! Kanonfin! Sedan vill vi se den dekorerad!

Maria & Amy sa...

Den granen blir perfekt. Vi tog våran i lördags, visst är det härligt med en riktig gran :D

Ingrid sa...

Jag ska rulla köttbullar i morgon. Visst är det så att de ska vara små och fina till julen - bara en munsbit.

Granen ser ju jättefin ut. Vår har jag inte vågat titta på sedan vi tog hem den, men i morgon får jag väl ta mig en titt på den.

Ha en fin måndagskväll!

emelie sa...

vi ska klä våran gran imorgon, hurra! så mysigt med gran, vi har inte haft någon på flera år nu men i år minsann! :) glöm inte visa den färdig sen med. :)

Monica sa...

ha nu har det slutat snöa här äntligen! Snygg gran ni får i år. Vi är lite slöa med att skicka kort i år utan nöjer oss med att lägga ut det på bloggen.

anette o nilla sa...

Mysigt med riktig gran - det kan vi tyvärr inte ha pga allergi... men tack vare plastgran kan jag ju faktiskt ta fram den redan till 1:a advent istället. ;)