måndag, december 19, 2011

Fråga 19

Hej Svejs

I helgen har vi fixat en massa . Bla gav jag mig på att baka mandelmusslor .

Nu vet jag varför jag lovar mig själv varje år att detta ska jag aldrig göra mer. Synd bara att jag inte kommer ihåg det löftet förrän jag står där och svär över att dessa jäkla kakor inte vill lossna från formarna. 50 st blev det Hmm skulle det bli ... 10 st blev hela och fina. 25 blev trasiga men någorlunda hela... resten blev smulor

Men med lite grädde och sylt syns det inte att de inte blev så hela Goda var de i allafall
Nu till dagens fråga
19A Vilket år blev Isak Dagens namnsdag ?
B Vad betyder Isak?
C Hur många pojkar hade Isak (Isac) som tilltalsnamn 2005 ?
Svar till pia@afftek.se
Lycka Till !!
Svar

A1702
B Han skrattar
C 8470


 

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Jag gav mig på att göra mandelmusslor en gång och det gör jag inte om. Jag tror inte att jag fick en enda en som såg hel och fin ut, så grattis till dig som lyckades så pass bra i alla fall!

Kram

Anonym sa...

Mums, det ser i alla fall gott ut :)

Kram Maria & Amy