lördag, december 17, 2011

Fråga 17

Hej
Idag är det fullt upp.. Systemet för att inhandla julsnapsen , sen havet så prickarna får rusa av sig sen köttbullerullning + julgodistillverkning  Och sist men inte minst så kommer Albin och passar oss medan hans föräldrar är på glöggparty

Dagens fråga som idag handlar om en av de som är födda 1956 (precis som Kalle)

svaren skickar ni till pia@afftek.se


17 17/12 1974 tog Ingemar Stenmark sin allra första världscupseger .
A Var?
B Hur många Alpina Världscupstävlingar var han med i?
C Hur många barn har Ingemar?
Svar

B 231
C 2

denna snöbild precis som den igår är tagna förra året för i år har vi inte sett nån snö alls

3 kommentarer:

Anette o Nilla sa...

Tänk vilken tur att ni har Albin som kommer och tar hand om er ibland... ;)

Monica sa...

var glad att ni slipper snön:-) och det vet jag att du är.

Jag har missat att skicka in så mycket av svaren på frågorna då jag flängt runt och inte hunnit så det är ingen ide att jag skickar nu, men jag fortsätter att läsa och tävla med mig själv:-) Din adventskalender är jättekul!

Anonym sa...

Vilken härlig bild!
Jag har försökt att skicka svar till din mail via mobilen men den sa att det inte gick, vi vår väl se :)
Kram M & A