fredag, januari 06, 2012

Oj oj så flitig man kan vara

Hej
Oj oj här bloggar man minsann flitigt

Vädret skiftar minst sagt Strålande sol idag. Vad passar bättre än en tur till vårt favoritställe

Hmmm vad det ska ta lång tid att komma iväg

Framme

Har du nåt gott idag??

Om man skulle våga

Ja kom igen Acke

Men icke jag håller mig på det torra

Tänk vad han missar
Rester efter gårdagens busväder


Älskade godisträd

Undrar vad han fått span på

Ingenting står mest här för att husse ska få en snyggbild

Riktigt fin färg på himlen idag

Kram Pia


6 kommentarer:

Monica sa...

Härligt Pia med tätt bloggande nu är det jag som känner mig lite oinspirerad på den fronten:-)

Härliga bilder från promenaden särskilt den med Wilma i vattnet. och sol!

Här hade vi snöfall och -10 på vår promenad det går ju det också med overall på på hundarna:-)

Strega sa...

Håller med Monica - trevligt med massorbloggande! Hoppas inspirationen håller i sig! (Ska jag säga med 6 månaders bloggtorka - hihi).
Vi har också sol idag, men inga minusar.

Annki sa...

Vad fint det var, här är det riktigt otäck snöblandat hagel och Emil ställde till det lite här också fast inte hos oss tack och lov.

Ingrid sa...

Så underbara bilder av dina hundar!

Kram Ingrid

emelie och berit sa...

Paradiset! <3

Cilla sa...

Japp, skojsigt AT&T se hur in har det!