tisdag, oktober 26, 2010

Beutiful blogger


Titta vad jag fick idag .
Tack så jättemycket Joacim 

Att göra som nominerad:


  •  Kopiera in award-bilden i sin blogg för att visa att man fått den

  • Tacka och länka till den som nominerade den

  •  Nominera 7 andra bloggare och länka till dem

  •  Berätta 7 saker om sig själv




Och man skulle nominera 7 favoritbloggar . Så svårt Jag följer ju mer än 7 och alla är favoriter
Nåja Vi provar
  •  Prickig.se  Emelie tar underbara bilder på sin Berit (och annat med såklart)
  • Amy och Maria  Ännu en prickblogg som jag gillar. Har träffat Maria en gång och jag säger bara att det är synd att hon inte bor närmre
  • Prickiga pojkar En trogen bloggvän som bl a hjälpte mig att komma igång med bloggandet
  • Strega med sitt värdelösa vetande ;)
  • Nilla och Wira Hem till dem i Umeå gick vår jungfrutur med husvagnen
  • Freja med sina pudelbröder Söt Freja är det enda jag kommer på just nu
  • Albin Världens sötaste kille Fast hans mamma uppdaterar alldeles för sällan

Sen var det 7 saker om mig själv
Ännu värre att komma på
  • Gillar prickiga hundar ;)
  • Gillar inte den årstid som är och kommer
  • Vill flytta till ett litet hus vid havet
  • Gillar Pasta
  • Har de tre finaste barnen i världen (mannen är inte helt fel han heller)
  • Har det finaste barnbarn man kan önska sig
  • Värdelös på att uppdatera hemsidan måste ta tag i det tror jag

7 kommentarer:

Ingrid sa...

Grattis till utmärkelsen!

Nu fick jag veta lite mera om dig också. Hemsidan är ett sorgligt kapitel här också. Nu har jag mixat ihop den lite med bloggen och flyttat över de sidor som jag oftast uppdaterar till bloggen, då räcker det att uppdatera på ett ställe i alla fall.

Ha en fin tisdagskväll!
Kram Ingrid

Maria & Amy sa...

Grattis!!
Så gullig du är, tänk att man kan få vänner som bor så långt bort och som man inte hade en aning om att de fanns förr. Tack vare bloggandet. Jag hoppas verkligen att vi får möjlighet att träffas igen :) Stor kram!!

Anette o Nilla sa...

Tack!
Och jag berättade just för min kompis i Tyskland - skickade henne vidare till min blogg för att se våra vinterbilder. Och berättade då också om alla vänner jag fått genom bloggandet, och om just er som vi också träffat när ni gjorde Sverige - från SKåne till Norrland. =)

emelie sa...

gulliga du, tack! oj vad svårt, den får vi nog klura på några dagar!

Monica sa...

Grattis och tack för det, sötaste Freja skickar hundpussar:-)
Är det meningen att vi också ska utse 7 och svara på frågorna jag är ju inte så haj på sådant som nomineringar?

Prickiga Pojkar sa...

Tack :) det är så roligt att vi hållit kontakten alla dessa år..o jisses vad flitiga vi var att uppdatera på den tiden haha.
stor kram !

Strega sa...

Man tackar och niger! Och visst är det kul att man får veta oväntade saker om folk! :)