söndag, oktober 10, 2010

101010

Hej
Fräckt daum idag eller hur 101010
Vädret var på sin topp Dottern hade klädprty kl 2 men innan dess passa de hundarna på att sola lite och vakta trädgården
Wilma kollar så allt står rätt till

Den här mannen litar på att syrran gör ett bra jobb

GÖTT med sol

Finns det hjärterum så finns det stjärterum

Efter klädpartyt tog Kalle jag ut prickarna på en tur Fint är det i Nävlinge

Gissa hunden

Leta godis är kul

Som sagt Väldigt fint i Nävlinge

Fint och fint Kommer ni nån gång eller??

Nu kommer jag i alla fall

Jag med , jag med

Wilma fick duscha efter den här turen Här njuter hon av att rulla sig i nån skit. Acke är mer förståndig Rullar man sig måste man duscha så jag nöjer mig med en smakbit.

2 fina prickar

Mina 2 Hjärtan

Sötast i världen

Finaste killen sitter fint

I alla fall en liten stund

Så här fint bor våran dotter med familj

Urban ett av deras husdjur

Han gillade inte att vi gick förbi sören vad han brölade och såg ilsken ut


Medans jag och Wilma sprang förbi den brölande tjuren så fotade Kalle mer utsikt

Vi sa hejdå till världens goaste kille innan vi körde hem för att duscha en stinkande Wilma
Kram Pia


12 kommentarer:

Monica sa...

Vilken härlig dag och promenad. Det är faktiskt bättre med hundar som äter jox istället för att rulla sig i det man får väl bara låta bli att pussa dem under resten av dagen! Acke och Wilma är nog sötast i universum utom i Norrland;-)
Slipper ni fästingarna nu? Man kanske kan emigrera till Skåne höst/vintertid typ.

emelie sa...

wilma och berit har visst något gemensamt. fast berit både äter och rullar sig, beroende på vad det är tror jag. suck! ;) vackert ställe att gå på! och bo på såklart!

Anette sa...

Jättefint ställe att gå på =))

Pia sa...

Fästingarna lever än Hittade två som kröp på Acke efter denna turen.....

Prickiga Pojkar sa...

vackra prickar i så fin miljö ..kan inte bli bättre :) jag har försökt o kommenterat inlägget inna med i flera dagar men det har krånglat ..hur som helst så håller jag tummarna att det blir vinst med fin tavla till albin ! o så tycker jag att acke skulle ha en med :D

Ingrid sa...

Vi hade en pointer en gång och han älskade att rulla sig i diverse illaluktande saker. Jiss, så han kunde komma in och stinka. Det blev duschen direkt.

Fina bilder här som vanligt Pia!
Kram Ingrid

Maria & Amy sa...

Det ser verkligen jättefint ut där i Nävlinge.
Jag skulle nog också blir lite skraj för Urban om jag var där ;)Härliga bilder på härliga hundar!!

Strega sa...

Skåne ÄR vackert - trots fästingar och skrämmande Urban'ar. Ser lite somrigt ut fortfarande.

Eva sa...

Vad fint promenad skog men usch för Urban jag hade blivit livrädd. Fina kort på fina hundar.

Anonym sa...

Urban var sot!

Åsa sa...

Fina bilder! Vilken fantastisk natur!

evy sa...

Så ut som en herlig tur:)