lördag, december 27, 2008

Julkalender resultat

Hej och Go fortsättning
Vi har haft lite dator semester här över julen men idag måste jag ju ha dragningen i min julkalender 6 st hade alla rätt . Nästa år måste den bli svårare helt klart
Cilla, Johanna, Maria J, Ingrid, Petra och Anette hade alla rätt ...vad Duktiga ni varit.
eftersom jag inte är människa att komma på 6 1:a priser så fick det bli lottdragning. lotterna med vinnarnas namn
Sen fick Wilma dra vinnaren


och det blev......

Grattis till första priset :D Jag vet att du vann förra året med, men jag sparade aldrig din adress så be Nilla skicka den så kommer det ett pris med posten så småningom
Här kommer allas poängställningen. Stort tack för att ni var med Jättekul har det varit . Lite synd att man inte kan ha julkalender var månad jag kommer att sakna era mail
Annars har vår jul varit lugn Jag välte granen och wilma snodde julskinkan. Albin fick flest paket. men mer om det kommer en annan dag nu ska jag ta lite mer datorsemester
Anette 24 p vann tack vare lottdragning
Cilla, Johanna, Petra, Maria j, Ingrid 24 p
Berit 23 p
Åse med Axl och Maria med Amy22 p
Joacim 15 p
Ann-Sofie 6 p
Pia C 3 p
kram Pia

9 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, jasså... Hoppas inte glöggen var orsak till att välta granen... Wilma den lille hoppetossan snodde alltså julis-skinkis.... Busvovve. Vad sade Acke då?

Anonym sa...

grattis till vinnaren !!! o vilken fin lottdragning :)
sorry jag fick ge upp efter ett par luckor..valpisar tar tid ..men nästa år kommer vi igen o gissar :)

Anonym sa...

Äsch!! jag som ville vinna.. :) Men himla kul grej, sån får du gärna göra varje månad om du vill.. Snodde Wilma julskinkan?? Herrejisses... :)

Anonym sa...

JA!!! Vilken duktig lottdragare. ;)
Tack, tack. Och ja, vi vill ha såna här tävlingar varje månad. =)
Mailar sen, nu vill Hanna ha tillbaka datorn....

Anonym sa...

Vilken trevlig lottdragning! Många grattis till Anette. Jag känner mig nöjd med att jag hade alla rätt!

Ha en riktigt fin fortsättning på julfirandet!

Kram Ingrid

PS Nu har jag prenumererat på din feed, så ser jag när du uppdaterar din blogg. DS

Anonym sa...

Den lottdragningen gillar jag !!
Ha det gott !!
kramis Catjings Pia

Anonym sa...

Vilken cool dragnings hund du har XDXD =)
Go fortsättning kram

Anonym sa...

"Annars har vår jul varit lugn Jag välte granen och wilma snodde julskinkan. " ojoj, låter allt annat än lugnt! men mer om det vill vi höra snart!!

Röe Gård sa...

Bild på den välta julgranen finns nu i Albins blogg.... ;) Nu undrar förstås vi som inte vann vad vi gick miste om...