onsdag, november 24, 2010

Snö även här


Hej
Inatt har det snöat här ca en halv dm har vi fått . Men vem orkar vara ute och busa . Förra veckan var Kalle, Marcus och Albin magsjuka . Nu är det min tur.....förvisso ingen kräksjuka men magknip så man blir alldeles matt. Nåja det går väl över . 
Fick en fråga om jag skulle ha ngn adventskalender i år. Hade egentligen inte tänkt det... Ganska så klurigt att hitta på frågor . Men finns det intresse så varför inte . Vad tycker ni som läser här Finns det nåt intresse ?  
Ja så har snön även kommit till Skåne Vitt vitt vitt

Kallt är det

Men gott och roligt


Min fine prick ser ut att undra hur länge det ska vara......

Kram Pia

10 kommentarer:

Strega sa...

Vistt är det härligt med vinter! Totalt myggfritt och inte är det någon trängsel på stränderna heller! :)
Och det är klart att vi vill ha en adventskalender! :) Om du hinner och orkar förstås, vi vill ju inte medverka till ev. saboterade julförberedelser i övrigt!

Strega igen sa...

Glömde... Vad fin bloggen är i vinterfärger! :)

Anette o Nilla sa...

Såklart vi vill ha en adventskalender... ;)
Fast har full förståelse om tiden inte räcker till för att sätta ihop frågor och så. Men vi tycker det är jättekul. =)
Krya på dig.

Ingrid sa...

Så fint du gjort här!
En riktig vinterblogg. Jag ska försöka jula till min lite till helgen tänkte jag.
Klart det är kul med en kalender, jag ska i alla fall ha en.
Kram Ingrid

Anette sa...

Usch för magsjuka, Krya på dig!
Du får jättegärna ha adventskalender =) Jag är ju väldigt dålig att hänga med men man kanske kan skärpa sig =))

emelie sa...

åh fy! krya på dig, och planerar du borås-besök så skjut gärna lite på det! hihi!

Petra sa...

Krya på dig!! Albin är på dagis idag igen. Hoppas han håller sig frisk!
Är gärna med på en adventskalender, om du orkar..
Albin tycker att mormor ska följa med till "attan" (kyrkan) på söndag ;) Kram kram kram

Prickiga Pojkar sa...

blä för magsjuka..hoppas ni mår bättre nu !
din blog har så fin design.passar verkligen dessa snödagar !
klart vi vill ha kalender..ser fram emot det :)

Marine & tjejerna sa...

Hoppas ni mår bättre..
Lite snö ni har *skratt* Vi har galet mycket och dom har inte plogat på 2 dygn..kolla kortet på facebook :((((
Trevlig helg!

Åse sa...

Nog är det härligt med allt det vintervita, hoppas ni kryar på er , magsjuka är inte alls kul. Så klart vill vi ha en adventskalender det har ju liksom blivit en tradition :-))
Kram