söndag, augusti 08, 2010

Regnig dag

Hej
I går kom Albin med familj på besök.


Så här glad blev Wilma

Medan Albin väntade på att maten skulle bli klar passade han på att mysa med Wilma

Vi grillade och hade det allmänt mysigt . Fast det är lite synd att det mörknar så fort nu så är det inte helt fel med lite tända ljus
Morfar och Albin byggde tågbana
Acke och Wilma övervakade på sitt sätt




Dagens väder är ju inte allt för inbjudande men det får väl bli en skogstur i alla fall

Sen får jag klura ut lite mer hur den här bloggen funkar
Kram Pia

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ska ändra mina länkar till din blogg då... om du inte är nöjd med den här kan jag rekomendera wordpress... tycker den har funkat kanon faktiskt...

Prickiga Pojkar sa...

så fina bilder ! mysigt med tända ljus o regn..

Anette o Nilla sa...

det är faktiskt tjusningen med hösten, att man tänder ljus och smålampor och myser.
Här är det regn, regn, regn... så himla tråkigt. Och jag har precis kollat vädret i visby - regn, regn, regn. Man kan bara hoppas att dom har fel för nog är det trevligare med sol när man är på semester.

Monica sa...

Jag tycker också det är mysigt nu när det blir mörkt på kvällarna och man får tända lite ljus!
Och sista bilden på regnet var jättefin! Och så mysigt Albin har det med Wilma!

Maria & Amy sa...

Härlig bild på Morfar med tågbanan ;)För att inte tala om bilden med sovande prickar :D

Åse sa...

Efter regn kommer solsken och idag har i alla fall vi härligt sommarväder igen, fina bilder på både prickar och barnbarn, ja morfar med så klart ;-).

Ha ett bra slut på denna veckan och en trevlig helg !

Prickiga Pojkar sa...

Hej ..täcket i min blogg köpte jag här :
http://zootropic.se/index.php?cPath=714_741&sort=2a&page=2
det heter hurtta pro värmetäcke :)

Ha en fin helg ! nu har ösregnet även kommit till oss..riktigt höstväder !
kram !