fredag, december 19, 2008

Mycket Albin

Hej
Hur har ni det i julstöket? Vi tar det inte så hårt . Det blir jul ändå. I går firade vi lite ..Vi är ju lediga nu ett bra tag ...har inte riktig koll på datumen men länge blir det
En skiva falukorv på en klick potatismos blev en riktig bakelse Och visst ska inte Acke äta kött men vad fanken Det ska ju vara gott att leva och det händer ju inte så ofta
Varsågoda

Smaskens


Den här bilden möter mig på jobbet så fort jag startat datorn . man vill ju nästan inte öppna några program Nu blir det världens sötaste kille resten av dagens blogg

vad gör du mormor??

Så här glad är man när morbror Marcus har konstiga ljud för sig

Men oj det blev visst lite för kul, maten kom upp. Vilken min... såå räligt att kräka

Men strax därefter är han lika glad igen

Söt e bara förnamnet

Denna bilden har jag snott från Albins blogg . Petra skrev "kärlek" under
Jag kan bara hålla med
Kram från ett grått Skåne
Pia

14 kommentarer:

Anonym sa...

Va söt han e Aldin =) Riktigt charmtroll.Ha en go helg!

Anonym sa...

Vilken härlig bild den sista i din blogg,På Petra och sonen jag håller med Kärlek.Så härligt att se föräldrar som älskar sina barn och ger dom kärlek.
Alla bilder är fina.Kul för dina fyrbenta att få lite gott äta och mer ska det väl bli i jul.
Nu får väl mormor ut och handla lite julklappar till sin fina Albin hihi.
Ha de gott i julstressen

Anonym sa...

Vad han växer Albin och så go och glad förstår att en mormors hjärta smälter för denna lilla krabat.

Anonym sa...

åh söt albin..vilken mysig jul ni får med den lille godingen :)
jag håller med dig..det blir ju jul ändå så ingen ide att jäkta runt i köket..det brukar alltid fixa sig :)
kraam!

Röe Gård sa...

:) Albin blir glad över att få vara huvudperson även i prickarnas blogg.. Imorgon (idag) kommer vi och gör julgodis och då hoppas vi på fler bilder... ;) Nu har jag oxå snackat med morbror Stoffe. Han var i Trollhättan då.. snart var det hans tur och styra båten.. :)

Anonym sa...

klart acke ska ha lite falukorv någon gång då och då. ;) hihi, bilden på skrivbordet var verkligen söt!

Anonym sa...

hihi Ackes yunga innan han hinner fram till korven e ju bara för söt och lilla pluttekillen....ja en sötis såklart. Barnbarn.....tänk ändå vilken höjdare....att få vara mormor! Skämma bort och få dela de roliga bitarna men slippa nattvaket ;)

Anonym sa...

Uj vilken söt unge han är den där lilla.. :) Så härligt glad!! Ser att acke inte är lika glad över att du tar kort på han.. hehe.. Han är nästan lika söt som albin.. :)

Anonym sa...

Klart man måste få en bit falukorv i bland ju!

Anonym sa...

Jösses vad söt han är lille Albin, ja de är ju för charmiga i den där åldern ;).Kram

Anonym sa...

Ååh, vad han är go, lilla Albin! Vet du om man kan köpa barnbarn någonstans? ;)

Anonym sa...

Härliga foton, stooora ögon som allra bäst håller på att upptäcka världen, sötnosen!

God Jul & Gott Nytt År önskar jag er med allt vad det nu innebär :-)

Anonym sa...

Acke var kjempe søt da han var glad og smilte, kjempe skjønne bilder, min dalmatiner Alisha smiler også når hun blir veldig glad, syntes det er stilig jeg hehe;) Håper dere har en fin jul:)

Anonym sa...

Go fortsättning på er, hoppas ni haft en bra jul. Kram