lördag, november 01, 2008

Röjning


Hej

vi börjar med ett par bilder från i går kväll


Zzzzzzzzz

Mys i soffan med husse.

Idag har Kalle och jag röjt Sorterat ut en farlig massa "bra att ha" saker

Under tiden fick prickarna lite hjärngympa


Tog en stund att få väck locket
Men e man envis så går det

Wilma har inte (har haft kanske e mer rätt) samma tålamod så hon fick den lättare burken Men nästa gång får hon nog oxå ha en som tar tid för detta gick undan

Nu har jag haft lite datapaus dags att röja lite till. Kalle, Marcus och prickarna e på jobbet för att byta däck Det frös på ordentligt inatt så det är tid för det

Snart kommer Albin med föräldrar och hälsar på Kika gärna in på hans blogg för Petra e ganska så flitig med att blogga om världens finaste Albin Länk dit hittar ni till höger här.

Kram Pia

9 kommentarer:

Anonym sa...

Kul aktivering! Kasper är bra på de flesta såna saker men en sån burk som Acke hade ska jag nog testa tror jag

Anonym sa...

det får jag nog testa med mina prickisar :)
Ha en trevlig kväll !

Anonym sa...

Jag ska nog ta å testa med en sån där burk till Izor =)

Anonym sa...

Bra hjärngympa =)
Mysbilder! Ha en go kväll
Kramizzz

Anonym sa...

På abbes place e vi mest HELA tiden. Tänk han håller flarran själv numera. Stort.

Hihi... Blir det hembakt i kväll vid besöket då?

Anonym sa...

duktiga dom är :)

Anonym sa...

Skönt att rensa det skulle vi också behöva här hemma.
Bra ide med burkarna till hundarna,
ska jag också prova till mina.

Mysit att ligga i sovan kan jag förstå att dina fyrbenta tycker.Man ser på dom vad dom njuter.
Ha en härlig söndag.
Kram

Anonym sa...

Lite fel blev det allt här.
Det ska stå mysit att ligga i soffan

Anonym sa...

Slänga bra att ha saker är svårt... för man behöver dem alltid veckan efter, eller hur? ;)