fredag, oktober 24, 2008

Regn och Rusk

Hej

Ja idag e det regn och höstrusk här hos oss . Efter storstädning av ugn hamnade jag vid datorn och hittade en mapp med de bilder som jag gjort till Tavlor Visst e mina Prickar alldeles underbara Var och en på sitt sätt Har inte så mycket mer att säga idag Men det blev i alla fall lite att titta på.


Har kommit på att när man kommenterar i denna bloggen (blogspot.com)under Namn/URL så måste man skriva http:// före www adressen annars blir det ingen bakåtlänk ,det blev ju det automatiskt på förra bloggen men man vänjer sig väl

Hoppas alla får en härlig helg


























Kram Pia







16 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det kul att de kan vara så olika fast de är samma ras.
Och vackra bilder kan man inte få för många av!
Ha en trevlig helg!

(P.S. Jag har en känsla av att husse inte skulle vilja ha små möss i bilen så långt som ner till Skåne... fick han bestämma så skulle de nog inte ens lämna huset levande. D.S.)

Anonym sa...

jättefina bilder ! här är också regn o rusk och prickisarna försöker jaga blåsande höstlöv på varje promenad !

Ha en trevlig helg !

Cilla sa...

Vilka härliga bilder Pia!!!
Visst e det hemskt väder här?!? Blä blä blä

Anonym sa...

Hej
Härliga bilder på dina vovvar.
Ha en skön och härlig Helg.
Kram

Anonym sa...

Jvisst är de söta och ändå så olika. Regn och blåst har vi med.
Trevlig helg

Anonym sa...

Härliga bilder som vanligt, tänk vad man kan hitta i datorn;). Ha en trevlig helg kram från oss

Anonym sa...

Vilka gosiga. en riktig prickis-blogg idag inför helgen.

Jag menade med att editera utseendet själv på bloggen, jag vet att blogg.se fixar det, men du skulle ju oxå kunna göra en wp-sida.. (hihi- den jag förordar- sån som jag ha.)

Har letat efter hur man editerar sin blogspot, men hittar inte det, bara hur man byter bakgrund.

Nåja, blaj blaj. TREVLIG HELG.
Sidan e fin, fast jag skulle ju vilja ha mera av unika A&W-look som Er hemsida istället.

Det är när man byter lite så här som man inssr vad man saknar och vad man behöver och vad som är viktigt.

Regga gärna på blogg.se och wordpress.com och testa så kan du sedan döma ut de du inte gillar.

ÄNNU MERA BLAJ.

Sicken annorlunda look på bild ett o fyra mot sista bilden på Acke. Hon e vaken den donnan!

Anonym sa...

Pia !
Dina bilder är för härliga på prickarna.
De svart vita bilderna är sååå läckra !
Trevlig helg på dej !
kramis från Catjings Pia

Anonym sa...

Fina bort på hundarna!
Önskar Er en go helg!
Kramdin

Anonym sa...

Hahah anonym va de jag
Ne de var bara vi..
Kram från Marine

Anonym sa...

Vilka vackra bilder på fina prickar!
Hoppas ni får en skön helg, trots regn och rusk (bok-soffhörnet-massor av godis - kan inte bli bättre)

Marie sa...

Fina bilder på fina prickar! :)

Tack för kommentaren hos Fröken Elsa :)
Jag såg ju innan att du hade virkat fina djur till Albin :)
Jag har precis virkat en kanelbulle. Det var enkelt, kul och lagom stort projekt

Olle ligger helt utslagen på sin prinskudde. Han orkar knappt lyfta på huvudet Man kan nog säga att han verkar lite småfull faktiskt :)

Nu ska jag kolla om jag också hittar en fin och passande bakgrund till min blogg.

Trevlig helg!

Marie

Anonym sa...

Inte ofta jag ser denna hundras här uppe.. typ "på stan då". Bara där man kan tänkas träffa på lite mera folk :)

Fina är dom!

Hostan den har avtagit, mest på natten/morgonen. Men som ingen fart alls på mig :)

Anonym sa...

Vilka fina bilder på vovvarna =)
Jag gillade speciellt den fjärde =)

Anonym sa...

hoppas ni får en trevlig helg utan regn & rusk! ;)

Anonym sa...

Va fina bilder!!!!! Behöver inte säga mer.. :)